لوگو بخشی از برند شماست اما بخش خیلی مهمی از اون حساب میشه!
درواقع لوگو معرف محصول شماست یا خدماتی که ارائه میدین. پس ارتباط برقرار کردن با یک عکس که قراره معرف شما باشه بسیار حائز اهمیته.

یک عده از لوگو انتظارات بی جا دارن!

یک لوگو هر چقدر هم که حرفه ای باشه نمیتونه خدمات ضعیف یا محصولات بی کیفیت رو درست کنه!

برندینگ

میشه گفت حرفه یا شغل مثل یک کوه یخ میمونه، اون مقداری ازش که بیرون از آب میبینید لوگوی شماست که نشون دهنده ی کلیت اونه! اما بخش اصلی و مهم اون که زیر آبه برند شماست که خیلی مهمه.

برای رسیدن به یک طرح درست، باید خواسته ها به صورت صریح عنوان بشه. یک لیست از انتظاراتی که از محصول و یا کسب و کارتون دارید تهیه کنید و الویت ها رو توش مشخص کنید.

زمانیکه خواسته ها طبقه بندی بشه، تصویر گسترده تری از برند بدست میارید. بررسی کنید که آیا مواری که توی لیست آوردید، مورد نیاز هستن؟

و آیا موارد با انتطارات و دیدگاه ها مرتبط هست؟

فراموش نکنید که طراحی یعنی تبدیل فکر و اندیشه به تصویر!